Повага
Image default
Статтi

У Раді зареєстрували законопроєкт проти дискримінації за ознакою статі в рекламі

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт “Про внесення змін до закону” Про рекламу “щодо протидії дискримінації за ознакою статі”.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила глава Ліги захисту прав жінок “Гармонія Рівних” Олександра Голуб.

Документ зареєстрували за підписами 45 депутатів. Над його створенням працювали маркетологи, судді, депутати та експерти зі сфери реклами, зазначила Голуб.

Документ пропонує:

  • визначити поняття “дискримінаційна реклама” й “дискримінаційна за статевою ознакою реклама”;
  • заборонити використання в рекламі дискримінаційних тверджень і зображень;
  • збільшити розмір штрафів за порушення у сфері реклами, особливо в разі повторного порушення й ненадання або несвоєчасного надання інформації уповноваженим органам;
  • ввести публічне спростування дискримінаційної реклами.

“Ми можемо недооцінювати вплив реклами на нашу свідомість, але щоденне її споглядання закладає нам у голови стереотипи й моделі поведінки. Сьогодні засобами реклами в Україні нормалізується насильство, дискримінація, неповага”, – написала Олександра Голуб.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Хочу заміж» та жіночі груди — огляд української реклами

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сексизм у рекламі та в оголошеннях: як на це реагувати?

Нагадаємо, ви можете повідомити про випадки сексизму, з якими стикалися. Вони надійдуть на електронну адресу кампанії “Повага” та за потреби будуть передані для коментування колегам з Асоціацї жінок-юристок України “ЮрФем”. Для цього скористайтеся формою або кнопкою на сайті.

Схожі записи

Як жіноча участь у прийнятті рішень змінює спільноти?

Американське і українське жіноче підприємництво: порівняльний аналіз стимулів і бар’єрів

Письменниця Юлія Бережко-Камінська: Щовечора в Краків до мене приходить мій дім

Роксолана Жаркова