Повага
  • Головна
  • Статтi
  • “Упередження щодо жінок стало головною технологією кампанії Ірини Верещук”: реакція соцмереж на ролики кандидатки
Статтi

“Упередження щодо жінок стало головною технологією кампанії Ірини Верещук”: реакція соцмереж на ролики кандидатки

Днями кандидатка на посаду міського голови столиці від партії “Слуга народу” Ірина Верещук опублікувала у мережі відео, у якому відповідає нібито на запитання, які виникли у користувачів соцмереж до неї. Усі вони стосуються зовнішнього вигляду претендентки на посаду. Наприклад, голос за кадром запитує у Ірини Верещук про те чи самостійно вона робить макіяж, скільки часу на це витрачає, який стиль в одязі любить більше та чи щодня вкладає волосся?

У Facebook активно відреагували на ролик, назвавши його сексистським та таким, що укорінює упередження жодо політикинь. Так, на сторінці Ірини Верещук деякі користувачі так коментують відео:

“Ви свідомо проповідуєте гендерну НЕрівність у політиці чи то такі ЗЕтехнології?”,

“Як соромно, важко собі уявити, щоб політику чоловіку задавали такі питання( Ви свідомо так принижуєте роль жінки в політиці?”,

“У чоловіків-політиків з СН будуть питати про те, хто прасує їм штані? Чи є дірки в шкарпетках? Чим прикривають залисини?Сороміцьке і принизливе відео, як для жінки взагалі”.

Такі запитання до кандидатки обурили і користувачку Ксенію Нанієву.

“Мене бомбить. Невже в кандидата жінки не можна було спитати щось більш цікаве ніж мейкап і манікюр? Таке враження, що її політтехнологи спеціально займаються приниженням жінок у владі, створюючи образ “красивих предметів”, а не освічених професіоналок. Кому цікаво чим голиться Ляшко? Нікому. Тоді чому когось має цікавити манікюр Верещук?”, — пише жінка

Редакторка “Громадського радіо” Тетяна Трощинська у своєму дописі у Facebook відмічає, що упередження стосовно жінок стали чи не основою кампанії кандидатки.

“І я б дуже хотіла написати тут, як неправильно бути упередженими щодо жінок-політикинь і солідарно підтримати жінку. Але ж проблема в іншому: у кампанії Ірини Верещук ці упередження стали серцем, головною технологією кампанії (…) А можна ж було стати агенткою змін. Замість того, щоб бути дзеркалом стереотипів. Але для цього треба розуміти, як інтеграція жінок у політику змінює громади, міста, країни. Правда, це роки складних розмов і роботи. А жовтий плащ – це ж легше, звісно. Особливо, коли ти представляєш правлячу партію у європейській країні у 21 столітті. Правлячу у Тік-току”, — пише Тетяна Трощинська.

Довідка: 25 жовтня 2020 року відбудуться чергові місцеві вибори. Передвиборча кампанія в Україні стартувала 5 вересня, а напередодні, 24 вересня, закінчилася реєстрація кандидатів на місцеві вибори. Офіційно на крісло міського голови Києва поки що претендують 18 кандидатів. Саме стільки зареєструвала ЦВК станом на вівторок, 29 вересня.

Схожі записи

#iamtrigger: як українські підлітки розвінчують гендерні стереотипи в TikTok?

Ірина Рубіс

Американська поетеса Луїза Глюк отримала Нобелівську премію з літератури

Слово на букву «Ф»