Повага
Image default
Статтi

“Силікон усьому голова” та “коси на ногах плести”: реакція соцмереж на нову програму Радіо Люкс

Радіо Люкс запустило нову програму “Ж F*cktor” на своєму Youtube-каналі. У одному з випусків ведучі та запрошений гість український модел’єр Андре Тан та танцівник Женя Кот із ведучими обговорюють розмір та штучність жіночих грудей.

У мережі випуск  описали так:

“У новом шоу «Ж F*CKTOR» мы собрали лучших красавчиков шоу-бизнеса: модельера Андре Тана и танцора Женю Кота, а также ведущих Люкс ФМ Женю Фешака и Славу Демина. И все это ради того, чтобы они раскрыли все тайны мужской логики и поговорили на темы с пометкой 18+. В первом выпуске про плюсы и минусы пластики круди, губ и попы, а также про то, почему парням не нравится Ким Кардашьян и дочь Мадонны, как силиконовая грудь помогла раскрыть преступления и на какую грудь лучше садятся платья”. 

У випуску також обговорюють волосся на тілі жінок. Зокрема один із ведучих говорить:

“Таких еко-моделей (маючи на увазі із неголеними ногами — ред.) у нас повні вагони метро”. 

“- Найближчі десять років в моді будуть прищі та зморшки

– ну давайте не плутати прищі на задниці і спереді (показуючи жестом груди)”

Фрагменти програми також опублікували в Instagram, де частина користувачів і користувачок обурилися висловлюванням гостей та ведучих.

 

View this post on Instagram

 

Дивіться нове шоу Ж F*CKTOR на нашому YouTube🔥🔥🔥

A post shared by Lux FM (@radioluxfm) on

Так, користувачка Аліна зазначила, що подібний контент міг би загрожувати репутації радіостанції.

“Це одне з найтупіших і найогидніших відео, яке я тут бачила. Якби це було знято у якійсь цивілізованій країні, то всі присутні та власне радіокомпанія зазнали принаймні репутаційних втрат. Якщо це вам видається смішним – то ні, це більше схоже на обговорення між п‘ятикласниками на задніх партах, нічого спільного з гумором це не має. Очевидно, вам здається, що ви схожі на якихось класних стендаперів чи коміків, які вдало жартують, ходячи по краю. Але ні. Чомусь вам видається доречним робити публічним обговорення якихось явно недалеких людей, судячи з суджень і смішків, які вони випускають”, — написала користувачка. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Твій гендерно чутливий матеріал

Нагадаємо, раніше Повага писала про те, який контент вважається дискримінаційним. Поскаржитися на дописи компаній в мережі можна так само, як і на некоректні зображення на білбордах чи рекламу в газеті. Більше можна прочитати у статті “«Не нудна» реклама дезінфектора та невиправдані очікування чоловіка: куди скаржитися на дискримінаційну рекламу у мережі?.

Схожі записи

10 запитань про «Чорний протест» проти заборони абортів

«Справжні чи штучні?»: сексизм та мізогінія в обговоренні заяв ексчиновниці Клітіної

Компанію Безоса «Blue Origin» звинувачують у сексизмі та тиску на команду