Image default
Статтi

У команді Зеленського відповіли на флешмоб #Ятобінебренд

«Володимир Зеленський точно не той президент, який хотів би, щоб його країну сприймали у такий спосіб, як це інтерпретують у соціальних мережах», — сказала Повазі гендерна радниця президента Марина Бардіна. Так вона коментує бурхливу реакцію щодо слів Зеленського про туристичні бренди України.

«І, якщо подивитися, проаналізувати сказане повністю, то пан Володимир констатував проблему зовнішнього сприйняття України світом і наголосив на тому, що ми навпаки маємо широкий спектр досягнень для позиціонування країни, аби зруйнувати стереотипне і застаріле бачення, вузьке сприйняття. Крім того, ми маємо певні дії, які б підтверджували повагу команди Володимира Зеленського до жінок і готовність підтримувати жінок. Зокрема, партія «Слуга народу» продемонструвала 30% представництво жінок у списку. І такі речі, реальні дії, для мене є показником готовності підтримувати жінок», — зазначила гендерна радниця президента.

Водночас вона позитивно оцінила флешмоб у Фейсбуці #Ятобінебренд. «Тому що це (флешмоб, ред.) є свідченням того, що жінки продовжують активно відстоювати свої права і вже новій владі задають показник того, як варто комунікувати низку питань відносно жіноцтва», — сказала Марина Бардіна.

Нагадаємо, у відповідь на сексистські слова Володимира Зеленського про туристичні бренди України, серед яких «красиві жінки» мережею шириться флешмоб #Ятобінебренд та #яНеТуристичнийБренд.

Схожі записи

Російський професор, молитви та залякування гейпропагандою

admin

Бути чи не бути фемінітивам?

admin

Гендерне насильство: що прочитати, аби зрозуміти проблему?

Марценюк Тамара

Залишити коментар