У Великій Британії заборонили рекламу Calvin Klein за участю співачки FKA Twigs через скарги у використанні «надмірно сексуальних» зображень та об’єктивацію жінок. Про це пише BBC.
У рекламі співачка була в сорочці, із частково відкритими грудьми й сідницями.
Управління зі стандартів реклами (ASA) дійшло висновку, що «композиція зображення зосередила увагу глядачів на тілі моделі, а не на одязі, який рекламується».
ʼТакож регулятор зазначив, що модний бренд представив FKA twigs «як стереотипний сексуальний об’єкт», сфокусувавшись на її «фізичних особливостях».
Реакція Calvin Klein
Адвокати Calvin Klein запевнили, що реклама з FKA twigs була схожа на ті, які бренд знімав упродовж багатьох років. Також у компанії наголосили, що всі «умовно чутливі» зони тіла були повністю закриті, а виконавиця перебувала у природній та нейтральній позі.
Читайте також: Що не так зі стартапом, який «роздягає» жінок за допомогою штучного інтелекту
«Зображення не були вульгарними: на них — дві впевнені в собі й незалежні жінки, які асоціюють себе з брендом Calvin Klein. Пози моделей були природними та нейтральними. Наша реклама містила прогресивне й просвітницьке послання», — прокоментували у Calvin Klein.
Я не бачу «стереотипного сексуального об’єкта»
Виконавиця FKA twigs піддала критиці рішення ASA на своїй сторінці в Instagram.
«Я не бачу «стереотипного сексуального об’єкта», яким вони мене назвали. Я бачу красиву сильну темношкіру жінку, чиє неймовірне тіло подолало більше болю, ніж ви можете собі уявити», — написала вона.
За словами FKA twigs, маючи чималий досвід, вона «не може не відчувати, що тут існують подвійні стандарти».
«Я пишаюся своєю фізичною формою і вважаю, що мистецтво, яке я створюю за допомогою свого тіла, відповідає стандартам таких жінок, як Жозефіна Бейкер, Ерта Кітт та Грейс Джонс, які зруйнували бар’єри щодо того, який вигляд це має — бути наділеною владою та використовувати унікальну втілену чуттєвість», — додала виконавиця та подякувала Calvin Klein за надану можливість «виразити себе саме так, як хотіла».
Читайте також: Сексуальна об’єктивація чи рекламний хід — тест