Повага
Image default
Статтi

Сексизм та бодішеймінг: які ЗМІ найчастіше публікують дискримінаційні матеріали – дослідження

Експерти Інституту масової інформації промоніторили матеріали 50 популярних українських онлайн-медіа. 44% з них мали хоч один сексистський матеріал щодо жінок у моніторинговий період, водночас лише 1,2% новин мали дискримінаційні меседжі за гендерною ознакою щодо чоловіків.

Про це йдеться у результатах дослідження ІМІ.

Так, у моніторинговий період найбільшу кількість дискримінаційних меседжів опублікували працівники сайту “Політека” – 31,7%, на другому місці ТСН – 13,4%, на третьому “Знай” – 10,4%. Трішки менше матеріалів було на Golos.ua – 8,5%. По 4,9% отримали Glavcom.ua та From-ua.com.

ІМІ також наводить приклади дискрімінаційних заголовків різних онлайн видань. Наприклад:

Більше прикладів заголовків, які транслюють об’єктивацію жіночого тіла, сексизм, бодішеймінг (так не треба робити) можна побачити у дослідженні ІМІ.

Нагадаємо, раніше Повага публікувала поради, як написати гендерно-збалансований матеріал. Перечитати їх можна за посиланням.

Схожі записи

Профільний комітет підтримав законопроєкт про декретну відпустку для татусів

Чому важливо підтримати петицію про продаж екстреної контрацепції?

Як жінки вибороли право на біг