Повага
  • Головна
  • Статтi
  • Особливий акцент на очі та груди: видання «Коментарі» заявило про пошук кореспондентки модельної зовнішності
Статтi

Особливий акцент на очі та груди: видання «Коментарі» заявило про пошук кореспондентки модельної зовнішності

Портал «Коментарі» відкрив дві вакансії парламентських кореспондентів. Видання шукає дівчину «модельної зовнішності», з «овальним типом обличчя, вираженими скулами та особливим акцент на очі і груди», а також – хлопця-стилягу «пропорційно складеного та спортивної зовнішності». ГО “Жінки в меді” відправили скаргу на оголошення.

Вакансію портал розмістив на Work.ua.

Видання також просить “поставитися до вакансії як до кастингу до модельного агентства”.

Громадська організація “Жінки в медіа” на своїй сторінці у Facebook повідомили, що відправили скаргу до Державної служби України з питань праці та Офісу Омбудсмана через порушення законодавства та дискримінаційні висловлювання в оголошенні про вакансію порталу “Коментарі”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Не нудна» реклама дезінфектора та невиправдані очікування чоловіка: куди скаржитися на дискримінаційну рекламу у мережі?

Ми засуджуємо та сексизм і дискримінацію в оголошеннях про вакансію та вимагаємо притягнення до відповідальності. В оголошеннях про вакансії заборонено вказувати вимоги, які віддають перевагу тому чи іншому кандидату через: стать, расу, колір шкіри, політичні, релігійні чи інші переконання, вік, інвалідність, етнічне або соціальне походження, національність, сімейний та майновий стан, місце проживання, за мовними або іншими ознаками. В оголошеннях про роботу забороняється вимагати від осіб, які шукають роботу, надавати інформацію про їхнє особисте життя, плани щодо народження дітей, а також назви професій і спеціальностей. Зазвичай вони можуть бути виражені в чоловічому роді та коли це можливо, доцільно використовувати закінчення –їй/–йому або використовувати нейтральну форму, застосовану для обох статей. Йдеться про порушення Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», статті 2-1 Кодексу законів про працю, Закон України «Про зайнятість населення» та статті 24-1 Закону України «Про рекламу»“, – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, 4 березня Верховна Рада України в першому читанні ухвалила за основу законопроєкт №3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі».

Схожі записи

Гендерні підсумки 2020: чим запам’ятався цей рік?

Сексизм і неетична поведінка — медійниці готують заяву до «Слуги народу» та інших партій

У Тернополі викладач вишу розповідав на парах про «жіночу логіку» і дівчат, які «провокують зґвалтування»