Повага
  • Головна
  • Статтi
  • У Раді попередньо підтримали законопроєкт щодо протидії сексизму в рекламі
Статтi

У Раді попередньо підтримали законопроєкт щодо протидії сексизму в рекламі

Верховна Рада України в першому читанні ухвалила за основу законопроєкт №3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі». Про це повідомили на офіційному сайті Ради.

До чинного ЗУ «Про рекламу» пропонують внести такі зміни:

  • дати визначення понять «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі»;
  • посилити відповідальність за порушення законодавства про рекламу;
  • посилити захист прав споживачів реклами.

У рекламі хочуть заборонити показувати будь-яку перевагу однієї статі над іншою, стереотипні ролі чоловіка й жінки, насильство за ознакою статі.

Забороненою стане й реклама, в якій тіло людини подають лише як сексуальний об’єкт, або реклама з натяками (слова, звуки, зображення) на секс, якщо він не стосується рекламованого продукту.

За порушення закону рекламодавець має сплатити штраф п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати. Повторне ж порушення закону протягом року коштуватиме вже 30 вартостей розповсюдження реклами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сексизм у рекламі та в оголошеннях: як на це реагувати?

Довідка: В Україні вже існує відповідальність за дискримінацію в рекламі, зокрема і за ознакою статі. У пояснювальній записці йдеться, що Держпродспоживслужба та омбудсмен щороку отримують понад 500 скарг про дискримінацію за ознакою статі у рекламі. За 2019 рік рекламодавці сплатили понад два мільйони гривень штрафів за сексизм у рекламі. Проте відсутність у документі роз’яснення щодо змісту поняття дискримінаційна реклама не дозволяє достатньо ефективно карати порушників.

Схожі записи

Календар для Playboy із бійчинями та волонтерками: «виклик війни» чи об’єктивація?

Райські птиці жіночого султанату

Євгенія Емеральд заявила про домашнє насильство та погрози від чоловіка