Повага
Image default
Статтi

«Ого, який великий»: рівненську піцерію звинуватили в сексизмі через рекламний ролик

Заклад “Таверна Ель-Пасо” у Рівному випустив рекламний ролик, який спричинив бурхливу реакцію в соцмережах. Таверну звинуватили у сексизмі та об’єктивації жінок.

На відео п’ятеро темношкірих чоловіків та дівчина — усі одягнені лише у футболки та спідню білизну.

Ролик автори прокоментували так:

“Ситуація вийшла з-під контролю, і ми перевершили самі себе, тому саме ти добереш ідеальний розмір та смак, який точно доведе тебе до гастрономічного оргазму”, — йдеться у дописі.

Повага зібрала реацію користувачів соцмереж на відео.

Так Олександра Голуб, юристка, експертка з правового регулювання гендерних відносин та голова Громадської організації “Ліга захисту прав жінок “Гармонія рівних” порадила закладу видалити рекламу та повідомила, що буде подано скарги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Раді зареєстрували законопроєкт проти дискримінації за ознакою статі в рекламі

“Не ганьбіться, видаляйте і вибачайтеся перед своїми клієнтами. Гарантую, уже завтра Держпродспоживслужба й Уповноважена з прав людини отримають скаргу на ваше творіння. І повірте, буде вам штраф. За що? Не тому що ваша реклама стрьомна, а тому що вона прямо порушує вимоги статі 8 Закону України “Про рекламу”. Зробили ви, а соромно нам”, — написала Олександра Голуб.

Користувачка Інна Білецька називає рекламу яскравим прикладом об’єктивації жіночого  тіла.

“Це скріншоти не з порно. Це з реклами в інсті рівненської піцерії. Півсвіту в шоці. Рівненським нормально, фан.Об‘єктивація як вона є.”, — написала жінка.

“Хто ще не поскаржився на рекламу Таверни Ель Пасо, можете зробити за цим посиланням”, — написала користувачка Людмила Шамрай. 

Користувачка Надія Рогозіна відзначає, що її найбільше здивувала не сама реклама, а “радісна реакція жінок у коментарях.

“Але більше за все в цій історії мене вразив не сценарій. А бурхлива захоплена і радісна реакція жінок в коментарях. В головах більшості це норм. Це смішно. І для мене це діагноз суспільству. Наприклад, рекламою захоплюється Леся Нікітюк, відома теле-ведуча і блогерка з 3,5 мільйонами підписників”, — написала жінка.


Згодом у Facеbook організації “Індустріальний гендерний комітет з реклами” повідомили, що за 5 годин отримали майже три десятки скарг на це відео, та підтвердили — реклама справді дискримінаційна.

Нагадаємо, раніше Повага писала статтю про те, як поскаржитися на дискримінаційну рекламу в мережі.

Схожі записи

Брак часу і страх критики заважають експерткам бути більш публічними — опитування

Міста в Україні перевірять на дружність до жінок

Сукня Наталі Портман та інші феміністичні тренди «Оскара»