Заклад “Таверна Ель-Пасо” у Рівному випустив рекламний ролик, який спричинив бурхливу реакцію в соцмережах. Таверну звинуватили у сексизмі та об’єктивації жінок.
На відео п’ятеро темношкірих чоловіків та дівчина — усі одягнені лише у футболки та спідню білизну.
Ролик автори прокоментували так:
“Ситуація вийшла з-під контролю, і ми перевершили самі себе, тому саме ти добереш ідеальний розмір та смак, який точно доведе тебе до гастрономічного оргазму”, — йдеться у дописі.
Повага зібрала реацію користувачів соцмереж на відео.
Так Олександра Голуб, юристка, експертка з правового регулювання гендерних відносин та голова Громадської організації “Ліга захисту прав жінок “Гармонія рівних” порадила закладу видалити рекламу та повідомила, що буде подано скарги.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Раді зареєстрували законопроєкт проти дискримінації за ознакою статі в рекламі
“Не ганьбіться, видаляйте і вибачайтеся перед своїми клієнтами. Гарантую, уже завтра Держпродспоживслужба й Уповноважена з прав людини отримають скаргу на ваше творіння. І повірте, буде вам штраф. За що? Не тому що ваша реклама стрьомна, а тому що вона прямо порушує вимоги статі 8 Закону України “Про рекламу”. Зробили ви, а соромно нам”, — написала Олександра Голуб.
Користувачка Інна Білецька називає рекламу яскравим прикладом об’єктивації жіночого тіла.
“Це скріншоти не з порно. Це з реклами в інсті рівненської піцерії. Півсвіту в шоці. Рівненським нормально, фан.Об‘єктивація як вона є.”, — написала жінка.
“Хто ще не поскаржився на рекламу Таверни Ель Пасо, можете зробити за цим посиланням”, — написала користувачка Людмила Шамрай.
Користувачка Надія Рогозіна відзначає, що її найбільше здивувала не сама реклама, а “радісна реакція жінок у коментарях.
“Але більше за все в цій історії мене вразив не сценарій. А бурхлива захоплена і радісна реакція жінок в коментарях. В головах більшості це норм. Це смішно. І для мене це діагноз суспільству. Наприклад, рекламою захоплюється Леся Нікітюк, відома теле-ведуча і блогерка з 3,5 мільйонами підписників”, — написала жінка.
Згодом у Facеbook організації “Індустріальний гендерний комітет з реклами” повідомили, що за 5 годин отримали майже три десятки скарг на це відео, та підтвердили — реклама справді дискримінаційна.
Нагадаємо, раніше Повага писала статтю про те, як поскаржитися на дискримінаційну рекламу в мережі.