Повага
Image default
Статтi

«Ого, який великий»: рівненську піцерію звинуватили в сексизмі через рекламний ролик

Заклад “Таверна Ель-Пасо” у Рівному випустив рекламний ролик, який спричинив бурхливу реакцію в соцмережах. Таверну звинуватили у сексизмі та об’єктивації жінок.

На відео п’ятеро темношкірих чоловіків та дівчина — усі одягнені лише у футболки та спідню білизну.

Ролик автори прокоментували так:

“Ситуація вийшла з-під контролю, і ми перевершили самі себе, тому саме ти добереш ідеальний розмір та смак, який точно доведе тебе до гастрономічного оргазму”, — йдеться у дописі.

Повага зібрала реацію користувачів соцмереж на відео.

Так Олександра Голуб, юристка, експертка з правового регулювання гендерних відносин та голова Громадської організації “Ліга захисту прав жінок “Гармонія рівних” порадила закладу видалити рекламу та повідомила, що буде подано скарги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Раді зареєстрували законопроєкт проти дискримінації за ознакою статі в рекламі

“Не ганьбіться, видаляйте і вибачайтеся перед своїми клієнтами. Гарантую, уже завтра Держпродспоживслужба й Уповноважена з прав людини отримають скаргу на ваше творіння. І повірте, буде вам штраф. За що? Не тому що ваша реклама стрьомна, а тому що вона прямо порушує вимоги статі 8 Закону України “Про рекламу”. Зробили ви, а соромно нам”, — написала Олександра Голуб.

Користувачка Інна Білецька називає рекламу яскравим прикладом об’єктивації жіночого  тіла.

“Це скріншоти не з порно. Це з реклами в інсті рівненської піцерії. Півсвіту в шоці. Рівненським нормально, фан.Об‘єктивація як вона є.”, — написала жінка.

“Хто ще не поскаржився на рекламу Таверни Ель Пасо, можете зробити за цим посиланням”, — написала користувачка Людмила Шамрай. 

Користувачка Надія Рогозіна відзначає, що її найбільше здивувала не сама реклама, а “радісна реакція жінок у коментарях.

“Але більше за все в цій історії мене вразив не сценарій. А бурхлива захоплена і радісна реакція жінок в коментарях. В головах більшості це норм. Це смішно. І для мене це діагноз суспільству. Наприклад, рекламою захоплюється Леся Нікітюк, відома теле-ведуча і блогерка з 3,5 мільйонами підписників”, — написала жінка.


Згодом у Facеbook організації “Індустріальний гендерний комітет з реклами” повідомили, що за 5 годин отримали майже три десятки скарг на це відео, та підтвердили — реклама справді дискримінаційна.

Нагадаємо, раніше Повага писала статтю про те, як поскаржитися на дискримінаційну рекламу в мережі.

Схожі записи

НДІ відкриває вакансії інтернів та інтернок двох програм (англ.)

За рік творців сексистської реклами оштрафували майже на 300 тисяч гривень

До Ради внесли законопроєкт про декретну відпустку для татусів