Повага
  • Головна
  • Статтi
  • «Ого, це так важко»: у Японії троє політиків два дні носили «вагітні животи»
Статтi

«Ого, це так важко»: у Японії троє політиків два дні носили «вагітні животи»

Японський політик із 7-кілограмовим "вагітним животом"
“Вагітні животи”: один із політиків поділився враженнями, світлинами та відео в соцмережах

У Японії троє членів Ліберально-демократичної партії вирішили два дні носити 7-кілограмові «вагітні животи», щоб показати чиновникам, із якими проблемами стикаються вагітні жінки, пише Vice.

«Ого, це так важко», — підсумував один із політиків. 

Вдягнувши штучні животи, вони їздили на роботу, ходили по магазинах та виконували домашні справи.

Експеримент ініціювала депутатка Такако Сузукі. У такий спосіб вона хотіла показати урядовцям чоловічої статі труднощі, з якими стикаються жінки під час вагітності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як поважати вагітних, або чому сказати «який у тебе місяць» та «ти ж майбутня мама» некоректно

«Стояти, сидіти, озиратися назад та робити інші повсякденні рухи стало боляче», — відзначив один із чоловіків, що взяв участь у експерименті. 

Водночас консультантка з питань кар’єри Асака Ніхару заявила, що цей експеримент є всього лиш «спектаклем», якщо політики не робитимуть реальних дій для підтримки вагітних жінок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Народи для себе», «Бажаю вийти заміж» та ще з десяток непроханих порад від незнайомців

Японські політики вирішили два дні носити 7-кілограмові «вагітні животи», щоб показати чиновникам, із якими проблемами стикаються вагітні жінки
Японські політики і їхні “вагітні животи”

«Я сподіваюся, що після цього експерименту законодавці чоловічої статі впроваджуватимуть політику, яка стосується питань народження дитини, постнатального догляду, догляду за дітьми, кар’єри жінок, гендерних диспропорцій та бідності серед жінок. Уряд ніколи активно не вирішував ці питання, і ми відстаємо від інших країн», — сказала вона.  

Схожі записи

Як і чим живуть гендерночутливі ЗМІ в Україні?

У регіональних ЗМІ жінки згадуються втричі рідше, ніж чоловіки

«Жінки знервовані побутом, чоловіки — експерти»: Нацрада про рекламу на ТБ