Повага
Image default
Статтi

«Келінка не означає слуга»: в Узбекистані влаштували онлайн-флешмоб проти сексизму та домашнього насильства

«Моє тіло – моє діло!!!», «Б’є – значить сяде!», «Жінка не тварина!», «Келінка (жінка, яка приходить жити в родину чоловіка — ред.) не означає слуга» — фото із такими плакатами опублікували у спільноті Exponaut Art Gallery. Їх зробили жительки Узбекистану на вулицях Ташкенту.

Ініціаторки акції закликали підтримати флешмоб, публікуючи фото із подібними написами у  соцмережах під хештегом #вместеобольном.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сексизм у рекламі та в оголошеннях: як на це реагувати?

«Сексизм, мізогінія, слатшеймінг, харассмент, насильство, віктімблеймінг, менсплейінг, ксенофобія – ми втомилися від цього. Ми втомилися мовчати і терпіти, думати, що все пройде, що це НОРМАЛЬНО. Ми не хочемо боятися, соромитися, ховатися і закриватися. Ми хочемо просто бути самими собою, самі вибирати, що нам носити, робити, думати, говорити», — йдеться в супровідному флешмоб тексті.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Справжні чи штучні?»: сексизм та мізогінія в обговоренні заяв ексчиновниці Клітіної

Також ініціаторки флешмобу відзначили, що їхня мета — привернути увагу громадськості до простих «дрібниць», які формують повсякденність, розпочати обговорення і просто НЕ мовчати.


Нагадаємо, на початку червня в Україні відбувся онлайн-флешмоб на підтримку жінок, які постраждали від гендерного насильства. Взувшись у червоні туфлі, балетки, сандалі та кросівки, жінки та чоловіки поділилися особистими історіями чи спогадами своїх знайомих, аби продемонструвати власну позицію та протест проти гендерної нерівності, дискримінації та різних видів насильства.

Схожі записи

П’ять контраргументів про «жіночу провину» в демографічній кризі

Ціль жінки — відносини з сильним чоловіком — огляд сексистської реклами

«У феминизма меняется лицо», — редактор The Devochki Оксана Павленко