Повага
  • Головна
  • Статтi
  • Бренд H&M відкликав рекламу шкільної форми після звинувачень у сексуалізації дітей
Статтi

Бренд H&M відкликав рекламу шкільної форми після звинувачень у сексуалізації дітей

Компанія H&M відмовилася від реклами шкільної форми після звинувачень у сексуалізації дітей. Про це пише BBC.

Реклама H&M

H&M показали фотографію двох дівчаток молодшого шкільного віку під гаслом: «Make those heads turn in H&M Back to School (Змусьте їх обертатися в H&M’s Back to School)». Фразу «turn heads» можна прекласти як «бути настільки гарною і незвичною, щоб привертати увагу оточуючих».

Зараз рекламу в Австралії відкликали, а H&M вибачилася. У соціальних мережах цю кампанію розкритикували: одні назвали її «мерзенною», а інші — «огидною».

Засновниця і виконавча директорка мережі для батьків «Mumsnet» Джастін Робертс сказала, що цю рекламу «не слід було створювати». Та додала, що компанія глибоко шкодує про образу, яку це спричинило.

«Користувачі Mumsnet вже давно стурбовані тим, що сексуалізована культура проникає в життя дітей, тому ми запустили нашу кампанію Let Girls Be Girls у 2010 році», — прокоментувала Робертс.


Читайте також: У Британії рекламу Calvin Klein заборонили через об’єктивацію жінок


Кампанія закликає роздрібних торговців взяти на себе зобов’язання не продавати товари, які підкреслюють або експлуатують дитячу сексуальність.

Минулого року британський контроль за рекламою заборонив рекламу інтернет-магазину Temu через сексуальну поведінку дитини.

Реклама показувала дівчинку віком від восьми до 11 років у бікіні в позі, яка «була цілком дорослою для дівчинки її віку», повідомило Управління стандартів реклами (ASA).

Наглядовий орган також заборонив ще чотири реклами за показ зображень і фотографій, які об’єктивували жінок.

Схожі записи

Відповідальність за сексизм: бути чи не бути?

Нацрада зустрінеться з каналами, які порушили стандарти в сюжетах про самогубство полярника

«Ох, якби так було насправді»: інтерв’ю зі співавторками антидискримінаційної гри «Бути жінкою»