Повага
Image default
Статтi

Сексизм та бодішеймінг: які ЗМІ найчастіше публікують дискримінаційні матеріали – дослідження

Експерти Інституту масової інформації промоніторили матеріали 50 популярних українських онлайн-медіа. 44% з них мали хоч один сексистський матеріал щодо жінок у моніторинговий період, водночас лише 1,2% новин мали дискримінаційні меседжі за гендерною ознакою щодо чоловіків.

Про це йдеться у результатах дослідження ІМІ.

Так, у моніторинговий період найбільшу кількість дискримінаційних меседжів опублікували працівники сайту “Політека” – 31,7%, на другому місці ТСН – 13,4%, на третьому “Знай” – 10,4%. Трішки менше матеріалів було на Golos.ua – 8,5%. По 4,9% отримали Glavcom.ua та From-ua.com.

ІМІ також наводить приклади дискрімінаційних заголовків різних онлайн видань. Наприклад:

Більше прикладів заголовків, які транслюють об’єктивацію жіночого тіла, сексизм, бодішеймінг (так не треба робити) можна побачити у дослідженні ІМІ.

Нагадаємо, раніше Повага публікувала поради, як написати гендерно-збалансований матеріал. Перечитати їх можна за посиланням.

Схожі записи

Вакансія! Асистент/ка для програми з просування жіночої політичної участі (англ.)

Політикині йшли в парламент не для того, щоб відповідати модним трендам: що не так з матеріалом УНІАН

Прямий ефір: Медійний марафон «Чому гендерна рівніть важлива для України»