Повага
  • Головна
  • Статтi
  • “Упередження щодо жінок стало головною технологією кампанії Ірини Верещук”: реакція соцмереж на ролики кандидатки
Статтi

“Упередження щодо жінок стало головною технологією кампанії Ірини Верещук”: реакція соцмереж на ролики кандидатки

Днями кандидатка на посаду міського голови столиці від партії “Слуга народу” Ірина Верещук опублікувала у мережі відео, у якому відповідає нібито на запитання, які виникли у користувачів соцмереж до неї. Усі вони стосуються зовнішнього вигляду претендентки на посаду. Наприклад, голос за кадром запитує у Ірини Верещук про те чи самостійно вона робить макіяж, скільки часу на це витрачає, який стиль в одязі любить більше та чи щодня вкладає волосся?

У Facebook активно відреагували на ролик, назвавши його сексистським та таким, що укорінює упередження жодо політикинь. Так, на сторінці Ірини Верещук деякі користувачі так коментують відео:

“Ви свідомо проповідуєте гендерну НЕрівність у політиці чи то такі ЗЕтехнології?”,

“Як соромно, важко собі уявити, щоб політику чоловіку задавали такі питання( Ви свідомо так принижуєте роль жінки в політиці?”,

“У чоловіків-політиків з СН будуть питати про те, хто прасує їм штані? Чи є дірки в шкарпетках? Чим прикривають залисини?Сороміцьке і принизливе відео, як для жінки взагалі”.

Такі запитання до кандидатки обурили і користувачку Ксенію Нанієву.

“Мене бомбить. Невже в кандидата жінки не можна було спитати щось більш цікаве ніж мейкап і манікюр? Таке враження, що її політтехнологи спеціально займаються приниженням жінок у владі, створюючи образ “красивих предметів”, а не освічених професіоналок. Кому цікаво чим голиться Ляшко? Нікому. Тоді чому когось має цікавити манікюр Верещук?”, — пише жінка

Редакторка “Громадського радіо” Тетяна Трощинська у своєму дописі у Facebook відмічає, що упередження стосовно жінок стали чи не основою кампанії кандидатки.

“І я б дуже хотіла написати тут, як неправильно бути упередженими щодо жінок-політикинь і солідарно підтримати жінку. Але ж проблема в іншому: у кампанії Ірини Верещук ці упередження стали серцем, головною технологією кампанії (…) А можна ж було стати агенткою змін. Замість того, щоб бути дзеркалом стереотипів. Але для цього треба розуміти, як інтеграція жінок у політику змінює громади, міста, країни. Правда, це роки складних розмов і роботи. А жовтий плащ – це ж легше, звісно. Особливо, коли ти представляєш правлячу партію у європейській країні у 21 столітті. Правлячу у Тік-току”, — пише Тетяна Трощинська.

Довідка: 25 жовтня 2020 року відбудуться чергові місцеві вибори. Передвиборча кампанія в Україні стартувала 5 вересня, а напередодні, 24 вересня, закінчилася реєстрація кандидатів на місцеві вибори. Офіційно на крісло міського голови Києва поки що претендують 18 кандидатів. Саме стільки зареєструвала ЦВК станом на вівторок, 29 вересня.

Схожі записи

Жінка зі шваброю, чоловік з ноутбуком: реакції на сексистську інфографіку МОЗ

«У бікіні приїдете кухню ставити?»: сексизм у меблевому бізнесі

Профільний комітет підтримав законопроєкт про декретну відпустку для татусів