Повага
Статтi

У Львові протестували проти сексуалізації в рекламі

Активістки провели акцію біля одного із закладів «П’яної вишні» у Львові. Протестувальниці були із плакатами «Годі сексуалізувати жінок», «Жіноче тіло – це не ваша реклама», «Бойкотуй сексистів». Також на одному із плакатів був зображений чоловік у стилі вивіски – голий і з вишнею.

Як зазначають організаторки, такою акцією вони хотіли змусити власника прибрати напис, що закликає до насильства. Та вимагали, щоб заклад перестав сексуалізувати жінок.

«Ця реклама описує жінку як сексуальний об’єкт, включає натяки на жіночу сексуальність, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом та не мають прямих асоціацій із споживанням рекламованого продукту. Це зображує гендерно зумовлене насильство чоловіка над жінкою, заохочуючи культуру зґвалтування», – йдеться у фейсбуці організації «Білкіс», яка ініціювала акцію протесту.

Учасниці акції звертають увагу, що відповідно до частини 1 ст. 8 Закону України «Про рекламу», забороняється розміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб. 

Насильство нікуди не зникає під час воєн

Активістки також закликають інших бойкотувати мережу «П’яної вишні» та подати скаргу на брендинг. Учасниці організації уже звертались до закладу, аби там змінили вивіску. На що у «П’яній вишні» відповіли, що «сексуалізація – доволі розмите поняття». А дизайн вивіски сприймають як «елемент візуального мистецтва». Водночас наголосили, що гасло закладу планують змінити.

«Насильство нікуди не зникає під час воєн. Воно стає ще більш видимим і нормалізованим. У своїй відповіді «П’яна вишня» акцентує увагу на тому, що до російських звірств контекст гасла «І він не відступить. І вона не відмовить» був нібито грайливим елементом флірту. Нам незрозуміло, чому лишень після дій російських солдат у лютому бренд вирішив помалу змінювати гасло. Нічого романтичного в насильницькій поведінці чоловіка й відмові чути жіноче «ні» немає ані у воєнному, ані позавоєнному просторі. До того ж, війна в Україні триває з 2014 року. У власників мережі було достатньо часу, щоб прибрати напис із продукції й елементів декору вивісок. На жаль, все ще спостерігаємо їх при вході», – наголошують організаторки акції.

Схожі записи

«Дівчинка, якій 32 роки»: нардеп Сергій Рудик про свою колежанку у Раді

Рада попередньо підтримала зменшення застави на місцевих виборах: як це допоможе жінкам-кандидаткам

Чому корисно помилятися?