Повага
  • Головна
  • Статтi
  • The Economist опублікував ілюстрації Марії Кінович про блекаути через війну
Статтi

The Economist опублікував ілюстрації Марії Кінович про блекаути через війну

Українська художниця Марія Кінович намалювала ілюстрації про те, як змінилося життя в Україні після початку обстрілів Росією об’єктів критичної інфраструктури. Її малюнки опублікувало британське видання The Economist.

Марія Кінович

Видання Читомо поспілкувалося із художницею та дізналося, як це — малювати про вимкнення світла без світла.

«Допоки Росія не почала обстрілювати наші електростанції, я ніколи не усвідомлювала, скільки електрики ми споживаємо щодня»

«Яка іронія малювати щось про відключення світла під час фактичного відключення світла, води, мобільного зв’язку та опалення. Та все ж, це дрібні незручності порівняно з російською окупацією», — написала Кінович.

Читайте також: Сльози на кераміці: Тетяна Якунова перемогла у престижному конкурсі ілюстрацій

Марія Кінович розповіла, що робота над цим коміксом була «веселою»: 

«Я вислала скетчі о 12 в середу, а десь через годину-півтори стався масований обстріл, і у мене вдома зникла електроенергія на три, а вода й опалення на два дні.  Напружувало те, що всі побутові речі займали втричі більше часу, і це виснажує, а у тебе горить дедлайн і треба зібратися. Ну й іронічно закінчувати малювати під час блекауту картинки про блекаут. Це відчувалося як трагікомедія, коли ти весь час смієшся, але привід так собі».

«Ваша буденність змінюється. День уже не можна запланувати, як раніше, бо вимкнення електрики переважно раптові й тривають довше, ніж очікувалося»

Мені подобається те, шо це більше не робота на замовлення, а особисте висловлювання на якусь тему

За словами Кінович, вона встигла закінчити роботу, бо в будинку, де вона винаймає студію, з’явилося світло, тож вона працювала там.

Ілюстраторка розповіла, що працювати з The Economist приємно, але дуже інтенсивно:

 «Мені прийшов запит на роботу у вівторок увечері, а фінали треба було здати у п’ятницю, скетчі показати у середу чи максимум зранку в четвер».

«Мені подобається те, шо це більше не робота на замовлення, а твоє особисте висловлювання на якусь тему. Відчувається, що тобі довіряють зробити так, як ти вважаєш за потрібне, по сенсу нічого не правлять», — каже Марія.

«Вимкнення світла змушують до креативності та якнайшвидшого винайдення способу призвичаїтися»
«Є чутки, що повний блекаут без мобільного зв’язку, електрики, тепла й води упродовж тижнів можливий. Це страшно, але стати частиною Росії — значно страшніше»

Нагадаємо, що The Economist уже публікував ілюстрації Марії Кінович про життя українців під час війни незадовго після початку повномасштабного вторгнення Росії, у березні 2022 року.

«Як насправді жити в країні, в якій війна? Ми запросили Марію Кінович, українську художницю, яка живе та працює в Києві, щоб проілюструвати її життя з моменту вторгнення російських військ», — прокоментувало видання  публікацію ілюстрацій в інстаграмі. 

Тоді опублікували три роботи української мисткині.

Схожі записи

Сім нових найкращих (на нашу думку) фемсеріалів

Про що говорять феміністичні тату. Історії 10 жінок (фото)

Підлітковий утопізм: чого нас учить останній сезон серіалу «Сексуальне виховання»

Сата Райот