• Home
  • Статтi
  • Європейська мовна спілка випустила посібник із питань гендерної рівності для суспільних мовників
Статтi

Європейська мовна спілка випустила посібник із питань гендерної рівності для суспільних мовників

У посібнику висвітлено різні стратегії, які використовують медіаорганізації для дотримання гендерного балансу. Про це повідомляє прес-служба Суспільного мовника і посиланням на ebu.ch.

Посібник спирається на низку принципів, за якими працює Європейська мовна спілка (ЄМС):

  • гендерна рівність є не лише основним правом людини, а й фундаментом для мирного, успішного та стабільного світу;
  • глобальна економіка не може працювати на повну силу, а систематичні обмеження стримують значну частку світового населення;
  • рівність і різноманітність є обов’язковими умовами для демократичного суспільства.

Результати досліджень, які вже провели в суспільних мовниках-членах ЄМС, засвідчили, що забезпечення гендерної рівності в колективі сприяє розвитку та є важливим елементом досягнення успіху в робочих процесах.

Зокрема, France Television почали застосовувати спеціальний алгоритм, обираючи кандидатів на посаду, аби дотримуватися гендерної рівності. Так, якщо на посаду претендують чоловік або жінка з однаковими навичками та кваліфікацією, перевагу надають представнику тієї статі, якої менше в колективі. Swedish Radio дотримуються гендерного балансу навіть у виборі зображень для соцмереж.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найбільші телеканали сядуть за стіл переговорів щодо питання гендеру

Оголошення про вакансії складають в інклюзивному й гендерно нейтральному ключі. Різноманіття — один зі стратегічних фокусів розвитку CBC/Radio-Canada на 2020-2022 роки. Мовник розпочав роботу в цьому напрямі ще в 1970-х, і нині 62,4% керівного складу компанії — жінки.

Завантажити посібник можна за посиланням.

Схожі записи

Ґендерний дисбаланс у Вікіпедії і що думають про нього українські вікіпедистки

admin

Ми не можемо не говорити з молоддю на теми, що її реально хвилюють — гендиректор Нового каналу про «Перші ластівки»

admin

Робота з дому: 46% журналісток і 22% журналістів відчули збільшення навантаження

admin

Залишити коментар