У посібнику висвітлено різні стратегії, які використовують медіаорганізації для дотримання гендерного балансу. Про це повідомляє прес-служба Суспільного мовника і посиланням на ebu.ch.
Посібник спирається на низку принципів, за якими працює Європейська мовна спілка (ЄМС):
- гендерна рівність є не лише основним правом людини, а й фундаментом для мирного, успішного та стабільного світу;
- глобальна економіка не може працювати на повну силу, а систематичні обмеження стримують значну частку світового населення;
- рівність і різноманітність є обов’язковими умовами для демократичного суспільства.
Результати досліджень, які вже провели в суспільних мовниках-членах ЄМС, засвідчили, що забезпечення гендерної рівності в колективі сприяє розвитку та є важливим елементом досягнення успіху в робочих процесах.
Зокрема, France Television почали застосовувати спеціальний алгоритм, обираючи кандидатів на посаду, аби дотримуватися гендерної рівності. Так, якщо на посаду претендують чоловік або жінка з однаковими навичками та кваліфікацією, перевагу надають представнику тієї статі, якої менше в колективі. Swedish Radio дотримуються гендерного балансу навіть у виборі зображень для соцмереж.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найбільші телеканали сядуть за стіл переговорів щодо питання гендеру
Оголошення про вакансії складають в інклюзивному й гендерно нейтральному ключі. Різноманіття — один зі стратегічних фокусів розвитку CBC/Radio-Canada на 2020-2022 роки. Мовник розпочав роботу в цьому напрямі ще в 1970-х, і нині 62,4% керівного складу компанії — жінки.
Завантажити посібник можна за посиланням.