Повага
Image default
Статтi

Для ЗМІ створили порадник із дотримання гендерної рівності

В Україні створили порадник «Як наблизити свою редакцію та контент до гендерної чутливості».

Про це повідомив координатор проєктів ОБСЄ в Україні.

У пораднику нагадують, що за даними дослідження Інституту масової інформації за березень 2020 року у новинах регіональних медіа жінки згадуються приблизно втричі рідше, ніж чоловіки. На експерток припадає не більш ніж 28% загальної кількості експертів, а героїнь у новинах не більше 29%.

Порадник пропонує звернути увагу на два рівні гендерної рівності у медіа: в редакції та у контенті.

«Непрофесійно писати про сексуальні домагання і замовчувати подібні проблеми в самому колективі. Або мати розрив в оплаті праці за виконану роботу однакової кваліфікації. Якщо недоречні сексистські жарти є частиною редакційних буднів, важко зосередитися на гендерно збалансованому матеріалі».

Читайте також: Як висвітлювати теми, пов’язані з сексуальною експлуатацією? Чекліст для ЗМІ

Також тут пояснюють норми законодавства, етичні норми професії та потребу фемінітивів.

Порадник створювала медіаконсультантка, голова ГО «Асоціація «Жінки в медіа», членкиня Комісії з журналістської етики Єлизавета Кузьменко.

Завантажити порадник можна за посиланням.

Нагадаємо, на Суспільному розроблять політику гендерної рівності.

Схожі записи

П’ять журналісток, які змінили професію та світ

Жінки вперше очолили дискусії в Давосі: про що вони говорили?

Виклики COVID-19 для економіки піклування: як коронакриза впливає на жінок