В Україні створили порадник «Як наблизити свою редакцію та контент до гендерної чутливості».
Про це повідомив координатор проєктів ОБСЄ в Україні.
У пораднику нагадують, що за даними дослідження Інституту масової інформації за березень 2020 року у новинах регіональних медіа жінки згадуються приблизно втричі рідше, ніж чоловіки. На експерток припадає не більш ніж 28% загальної кількості експертів, а героїнь у новинах не більше 29%.
Порадник пропонує звернути увагу на два рівні гендерної рівності у медіа: в редакції та у контенті.
«Непрофесійно писати про сексуальні домагання і замовчувати подібні проблеми в самому колективі. Або мати розрив в оплаті праці за виконану роботу однакової кваліфікації. Якщо недоречні сексистські жарти є частиною редакційних буднів, важко зосередитися на гендерно збалансованому матеріалі».
Читайте також: Як висвітлювати теми, пов’язані з сексуальною експлуатацією? Чекліст для ЗМІ
Також тут пояснюють норми законодавства, етичні норми професії та потребу фемінітивів.
Порадник створювала медіаконсультантка, голова ГО «Асоціація «Жінки в медіа», членкиня Комісії з журналістської етики Єлизавета Кузьменко.
Завантажити порадник можна за посиланням.
Нагадаємо, на Суспільному розроблять політику гендерної рівності.