Суспільний мовник впровадить у телерадіокомпанії політику гендерної рівності. Над розробкою документу наразі працює команда фахівців Суспільного та соціологиня і дослідниця гендерної нерівності, доцентка кафедри соціології Києво-Могилянської академії Тамара Марценюк.
Про це йдеться на сайті ЗМІ.
«Суспільне як ЗМІ є важливим агентом поширення цінностей та ідей, у тому числі щодо гендерної рівності. Суспільне вже є лідером з дотримання стандартів у мовленні й гендерного балансу. Дуже добре, що компанія розвиває цю політику не лише у питаннях виробництва контенту, а й в управлінні. Протидія дискримінації та гендерним стереотипам, передусім на власному робочому місці, — запорука розуміння ідей рівних прав і можливостей. Це сприятиме також виробництву більш фахового контенту щодо питань гендерної рівності та недискримінації», — відзначила Тамара Марценюк.
Директорка з управління персоналом Суспільного мовника Вікторія Сидоренко відзначила, що під час розробки цього документа вони ставлять собі за мету на ціннісному, стратегічному і практичному рівнях закріпити механізми забезпечення рівних прав та можливостей розвитку на Суспільному, а також механізми реагування та захисту від дискримінації.
Нагадаємо, раніше Тамара Марценюк розробила на замовлення Національної ради методологію моніторингу гендерних питань. Ідеться про інструмент, який дає змогу працювати з новинними, пізнавальними, розважальними, інформаційно-аналітичними передачами, а також оцінювати фільми і рекламу.