Повага
  • Головна
  • Статтi
  • У Financial Times розробили додаток для аналізу гендерного балансу
Статтi

У Financial Times розробили додаток для аналізу гендерного балансу

Видання Financial Times розробило дашборд FT Diversify, який дає змогу уникнути гендерного розриву в репрезентації чоловіків і жінок, а також зробити матеріали цікавішими для жіночої аудиторії. Про це пише Press Gazette.

Для чого потрібен FT Diversify?

Мета дашборду — зробити так, щоб жінки були так само добре репрезентовані, як і чоловіки.

Дейзі Дональд
Дейзі Дональд

Як зазначає консультанка проєкту Дейзі Дональд, ідея створити дашборд виникла тоді, коли проводили фокус-групу для опису цільової аудиторії Financial Times.

«Це чоловік, він у капелюсі. Відвертається від мене й не слухає мене. Так описали цільову аудиторію видання», — говорить Дейзі Дональд, консультантка Financial Times Strategies, на конференції «Майбутнє медіа-технологій» Press Gazette.

Таке уявлення висвітлює проблему Financial Times і більшості новинних онлайн-брендів у Великій Британії та США — читацька аудиторія сильно відхилена в бік чоловіків.

Зокрема, дослідження гендерного розриву в споживанні новин, опубліковане Press Gazette у липні, показало, що новинні сайти, починаючи від The Sun і Mirror і закінчуючи Reuters і Wall Street Journal, читають приблизно 75% чоловіків та 25% жінок.

Читайте також: «Спитай жінку» та WIJN: як працюють бази експерток для медіа?

Починаючи з 2015 року, в країні ухвалили закон, який вимагає від британських компаній звітувати про гендерні розриви в оплаті праці. Тож Financial Times вирішили стати більш «гостинним брендом для жінок і боротися з власною нестачею різноманітності аудиторії».

Керівник проєкту Лукас Джонстон зазначає, що платформа показуватиме, як жінки взаємодіють із тим чи іншим контентом. Він вважає, що завдяки достатній репрезентації жінки більше цікавитимуться контентом, що дасть змогу збільшити аудиторію видання.

Як працює дашборд?

Дашборд аналізує текст і зображення та повідомляє редакторам і редакторкам про проблеми, пов’язані з нерівним представленням та використанням упереджень у контенті. Зокрема, чи обидві статі представлені в матеріалах як герої чи експерти. 

Керівник проєкту FT Strategies Лукас Джонстон зазначив, що дашборд допомагає аналізувати, як зміни на сайті впливають на поведінку читачів і читачок.

«Дашборд демонструє, чи справді зміни у підході до контенту змінюють вашу аудиторію. Іншими словами, коли ви збільшуєте кількість історій про жінок у своєму контенті, чи більше жінок читають ваші статті. Судячи з роботи, яку ми провели з кількома видавцями, відповідь на це, як правило, ствердна».

Читайте також: Найвищий відсоток вживання фемінітивів у львівських і рівненських медіа — моніторинг

Він містить аналіз настроїв для обміну думками про тональність висвітлення щодо чоловіків і жінок та аналітику — для розуміння, як це впливає на взаємодію із сайтом чоловіків і жінок. Також FT Diversify демонструє, які теми цікавлять жінок і чоловіків.

Схожі записи

«Заткнись, дура», – як у Луцьку чиновники науковицю ображали

Про медійну політику мережі крамниць EVA: чоловікам на територію – зась?

Курс з «Основ сім’ї» для школярів: «за» та «проти» ініціативи