Нове міжнародне дослідження Global Women Leaders Outlook аудиторської компанії KPMG показує, як лідерки з 42 країн, включаючи Україну, оцінюють майбутні економічні тенденції, проблеми впровадження інновацій та перспектив власної кар‘єри. Дані, опубліковані в цьому звіті, базуються на онлайн опитуванні майже 700 керівниць у сфері IT.
Аудиторська компанія KPMG четвертий рік поспіль публікує дослідження Global Outlook CEO Outlook 2018. Звіт надає огляд та глибокий аналіз викликів, із якими стикаються майже 1300 керівників найбільших світових компаній.
Проте у 2018 році 84% із майже 1300 керівників, які взяли участь в опитуванні, були чоловіками, що очолювали великі компанії. Більш того, коли їх запитали про стать їхнього наступника, майже всі учасники зазначили, що ймовірніше за все, це буде також чоловік.
Щоби нарешті почали лунати голоси жінок-керівниць, KPMG вперше в цьому році ініціював – Global Women Leaders Outlook. Звіт представляє думки лідерок у сфері IT з усього світу. На думку авторок дослідження, воно показує, що світові лідерки готові до поточної технологічної революції, а цифровий вік може бути жіночою епохою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стереотипи – це єдине, що заважає дівчатам обирати кар’єру в IT сфері
Багато досліджень показують, що гендерна різноманітність позитивно впливає на корпоративний успіх. Змішані інклюзивні команди більш успішні, адже в роботі використовуються різні точки зору.
Основні висновки дослідження Global Women Leaders Outlook 2018:
- 77% керівниць упевнені в потенціалі росту своєї компанії
- 93% виявляють необхідність у вдосконаленні процесів впровадження інновацій та підвищення ефективності роботи протягом наступних 3 років
- 45% обирають органічний ріст як основну стратегію росту
- Керівниці мають достатньо компетенцій для роботи з новими технологіями, такими, як штучний інтелект, блокування, віртуальна реальність та 3-D друк. Однак 53% вважають, що штучний інтелект скорочує більше робочих місць, ніж створює
- 77% планують збільшити використання прогнозових моделей даних та аналітики
- 58% протягом останніх трьох років прийняли стратегічні рішення на основі даних, а не керуються інтуїцією
78% вважають, що захист даних клієнтів є їхньою головною відповідальністю. Керівниці є клієнтоорієнтованими та покладаються на зв’язки і співробітництво.
На думку учасниць дослідження, вирішальними факторами для особистісного розвитку є:
- 26% – активний особистий нетворкінг
- 24 % – сильні комунікаційні навички
- 15% – глибоке розуміння інновацій та ноу-хау
- 12% – сміливість приймати непопулярні рішення
- 10% – добрий нетворкінг усередині своєї кампанії
- 9% – доступ до інтелектуальних та аналітичних даних
- 4 % – квота для жінок-лідерок
В еру технологій та діджиталу, невизначеності та інновацій для виживання потрібні нові можливості. Компанії не можуть дозволити собі ігнорувати жіночу робочу силу.
“Така країна, як Мексика, не може дозволити собі ігнорувати талант половини свого населення. Відсутність можливостей для жінок на вищих посадах у Мексиці досі залишається великою проблемою, і її потрібно негайно вирішувати, бо Мексика втратить конкурентоспроможність у нашому все більш глобалізованому світі”, – вважає Карен Мауш, засновниця та СЕО KMex Strategies, LLC, одна з учасниць дослідження.
“Необхідність різноманітного мислення на всіх рівнях організації стає ще важливішою, оскільки ми стикаємося з посиленням суспільних очікувань щодо бізнесу“, – говорить ще одна учасниця дослідження Каріна Робінсон, СЕО Robinson Hambro Ltd.
Існує сильний економічний імператив для включення жінок до кожної частини бізнесу, і на думку авторок, Global Women Leaders Outlook показує, що жінки добре підготовлені до викликів.
KPMG – одна з найбільших у світі мереж, що надають професійні послуги, і одна з аудиторських компаній Великої четвірки поряд з Deloitte, Ernst & Young та PwC.
Підготувала Єлизавета Кузьменко