Кампанія проти сексизму у медіа та політиці Повага влаштувала обговорення стосовно співпраці експертів та експерток у медіа. Ми зібрали основні поради для експерток та експерітів для того, аби зробити комунікацію із журналістами та журналістами швидкою та якісною.
В обговоренні теми взяли участь: генпродюсер Українського радіо Дмитро Хоркін, докторка психологінчих наук Любов Найдьонова, медіаекспертка та тренерка з безпеки для журналістів Інституту масової інформації Ірина Земляна та гостьова редакторка Громадського радіо і менеджерка бази есперток “Спитай експертку” Катерина Мацюпа.
Для ефективної роботи експертів та експерток із журналістами слід:
- Розуміти, що все, що буде сказане, може опинитися в ефірі.
- Розуміти, що журналіст\ка візьмуть для створення свого матеріалу лише частину вашого коментаря (стосується переважно новинних матеріалів).
- Не боятися бути публічними, працювати над подоланням хвилювання.
- Говорити синхронами — коротко та просто про складні речі.
- Перевіряти репутацію медіа перед співпрацею із ним, не давати коментарі ЗМІ, які працюють н за стандартами.
- Співпрацювати із журналістом: підказувати\наголошувати на складних\важливих моментах.
- Не запізнюватися, якщо йдеться про прямі ефіри.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пам’ятати про гендерний баланс та перевіряти титри: поради медіа для ефективної комунікації з експертами та експертками
Більше про співпрацю медіа та експертів\ок дивіться у відео.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Брак часу і страх критики заважають експерткам бути більш публічними — опитування
Зазначимо, що згідно з даними останнього дослідження ІМІ, у медіа присутні лише 19% коментарів експерток та 81% експертів.
Крім того, 69% опитаних експерток, вважають, що жінки-фахівчині недостатньо представлені в медіа.