Повага
  • Головна
  • Статтi
  • Календар для Playboy із бійчинями та волонтерками: «виклик війни» чи об’єктивація?
Статтi

Календар для Playboy із бійчинями та волонтерками: «виклик війни» чи об’єктивація?

Волонтерка, членкиня Громадської антикорупційної ради при Міноборони Дана Ярова знялась для «Playboy Україна».

У своєму фейсбуку Дана Ярова розповіла, що коли головний редактор видання Влад Іваненко покликав її позувати для обкладинки, вона погодилася за умови, що цей проєкт «покаже світу незламність українських жінок». Тож у січневому випуску видання буде також календар на 2024 рік із жінками, які зараз служать у ЗСУ, медикинями та волонтерками.

«Цей проєкт — виклик! Як червона помада під час Другої світової. Виклик війни, виклик ворогу і навіть самим собі. Виклик вийти за межі. І нагадати нам усім, що жінка — провідник життя на землі. І жінка завжди залишається жінкою! Попри війну, попри обстріли, попри зруйновані будинки та долі, попри величезні кладовища загиблих, попри ненароджених дітей. Попри все», — написала Дана Ярова.

Ярова також анонсувала благодійну лотерею та аукціон, на яких можна буде придбати примірники журналу та календаря з підписами всіх учасниць. Гроші, отримані з продажу, підуть на потреби ЗСУ.


Читайте також: Календар «без цензури» від 5 каналу: в чому сексизм?


«А без об’єктивації ми вже не ладні донейтити?»

Ресурс GenderГід зауважує, що привертати увагу до підтримки ЗСУ можна і без об’єктивації жінок.

«Позитивний момент цього календаря, що більшість жінок таки одягнені. Найбільш відверті фото самої Дани Ярової... На жаль, повторюється одна й та сама історія — коли жінок використовують для привернення уваги хай навіть і до добрих справ. Чому нікому не спало на думку зробити такий еротичний календар із чоловіками — військовими, волонтерами, командирами? Хіба мало жінок донейтить для ЗСУ? Невже більше нічим привернути увагу до підтримки ЗСУ, як жіночим тілом? Невже ми більше не здатні боронити свою країну без цієї «наживки»?» пише GenderГід.


Читайте також: «Це чистої води сексизм»: навіщо жінок об’єктивують у рекламі військової форми?


Очільниця Волинського пресклубу Богдана Стельмах теж зауважила, що такий календар викликає питання до суспільства, для якого норма об’єктивувати жінку.

«Знаєте, для мене це — про цінності… Давайте «запустимо» жінок — зберемо гроші для ЗСУ. А без об’єктивації ми вже не ладні донейтити?Ну сорі, народ, — я щодня це роблю, але мені не треба для цього еротичного календаря — ні з жінками, ні з чоловіками», прокоментувала календар від Playboy Стельмах.

Схожі записи

Папа Франциск закликав захистити жінок від домашнього насильства під час карантину

«Грайлива норвезька білявка»: Як українські ЗМІ висвітлюють Зимові Олімпійські ігри?

Цифровий вік може бути жіночою епохою? Про що говорить міжнародне дослідження у сфері IT