Мета опитування – з’ясувати ключові проблеми, які перешкоджають жінкам бути більш публічними, щоб вони могли покращити свої навички роботи з медіа.
“Ми сподіваємося, що результати цього опитування принесуть практичну користь як жінкам-експерткам, так і українським медіа”, – зазначають в ІМІ.
Пройти опитування можна за посиланням.
Результати вплинуть на те, як буде будуватися кампанія з підтримки публічності жінок-експерток в Україні. Ці дані також буде використано для складання відповідних міжнародних програм, для підготовки вебінарів, посібників, навчальних матеріалів.
На заповнення онлайн-анкети знадобиться не більше 10 хвилин. Відповіді залишаться суто конфіденційними.
Нагадаємо, за даними дослідження ІМІ, тільки кожен п’ятий матеріал в онлайн-медіа коментують жінки-експертки. На жінок у середньому припадає 29% загальної кількості героїв матеріалів в онлайн-медіа, 71% героїв матеріалів – це чоловіки.