Image default
Статтi

«Gala» погодилася прибрати з упаковок прального порошку сексистське звертання

Компанія P&G, якій належить торгова марка “Gala”, погодилася прибрати з упаковок прального порошку сексистське звертання “Шановна пані! Ви – гарна господиня…”.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав координатор проекту “Без кордонів” Максим Буткевич, який раніше надіслав компанії відповідне звернення.

 

У коментарі “Повазі” Максим Буткевич пояснив, що вже давно помітив сексистське звернення на упаковках товару:

Вже не перший рік на порошку Gala компанії P&G вміщено звернення до споживачів, чи то споживачок, персоналізованого звернення: «Шановна пані! Ви – гарна господиня…» і так далі. Увагу на це звернули давно, і писали про це – зокрема, у соцмережах, – але напис нікуди не зникав. Так сталося, що із пральним порошком справу в себе вдома маю я, тож щоразу маю читати звертання до «пані» та «господині». Смішно було хіба на початку: адже постійне нагадування про те, що, начебто, прання і взагалі, господарство – це винятково жіноча справа, смішним геть не виглядали, і викликали роздратування. І не тому, що я почувався «не цільовою аудиторією» цього бренду (хоча звернення про це і нагадувало). А тому, що звернення, написане більшим шрифтом, ніж, скажімо, склад продукту, було не просто сексистським, а сексизм і дискримнацію щодо жінок заохочувало і зміцнювало. І те, що на мені, чоловікові, ця маркетингова стратегія дала збій – лише дратувало сильніше, і викликало сильніше бажання змінити цей текст”, – зазначив Максим Буткевич.

Після того, як 3 березня він написав пост у Facebook, у компанії P&G відповіли, що розуміють: домашніми клопотами може займатися будь-хто, незалежно від гендеру та статусу, проте “більшість споживачів цього продукту і P&G у світі – жінки”.

 

“Через таке звернення ми хотіли більш емоційно звернутися до споживачів, але при цьому, на превеликий жаль, не можемо особисто звернутися до кожного покупця. P&G прагне сприяти зникненню гендерних стереотипів і упереджень, встановленню рівних можливостей жінок і чоловіків по всьому світу. Ми втілюємо ці принципи від імені компанії та в брендових комунікаціях”, – пояснили у P&G.

Водночас Максиму Буткевичу запропонували заповнити відповідну форму-звернення на сайті компанії, що він і зробив.

В результаті, вже 14 березня, у компанії P&G заявили, що готові прибрати з упаковок прального порошку сексистське звертання.

“Для того, щоб краще задовольнити потреби українських покупців, ми прийняли рішення прибрати текст звернень з упаковок пральних засобів “Gala”, – повідомили у компанії.

І хоч цей процес, згідно з повідомленням P&G може зайняти від 3 до 6 місяців, Максим Буткевич вважає це меленькою перемогою.

“В усякому разі, роки сексистських звертань на упаковках, схоже, незабаром відійдуть в минуле, сексизму в публічному просторі на крапельку поменшає, а меседжі компанії за рівність гендерних прав не виглядатимуть суперечливими чи лицемірними. Радий, що виробник відреагував, і що все це мало сенс”, – пояснив “Повазі” координатор проекту “Без кордонів” Максим Буткевич.

Яся Вольвач

Схожі записи

Анна Харченко: У кожному моменті — дуже багато ресурсів

admin

Керувати чи бути підлеглою: як управлінська освіта змінює життя жінок?

admin

Успішні жінки, що обрали «чоловічі професії»

admin

Залишити коментар