В Іспанії чоловіки, які працюють учителями в школах, вирішили продемонструвати, що одяг не має бути гендерно маркованим. Вони не лише приходять на роботу в спідницях, а й викладають свої світлини в соціальних мережах під хештегом #Одяг_не_має_гендеру (#LaRopaNoTieneGénero), пише Громадське з посиланням на El Heraldo.
Що сталося?
Читайте також: Чи потерпають чоловіки від гендерної нерівності?
Ініціатива набула розголосу після того, як 15-річного Мікеля Гомеза виключили зі школи, бо він прийшов на заняття у спідниці. Це сталося в жовтні минулого року. Хлопець записав відео у TikTok, де розповів, що вдягнув до школи спідницю. Після цього його виключили зі школи та відправили до психолога. Тоді на його підтримку виступив шкільний вчитель Хосе Піньяс. Він виклав у Twitter фото, як прийшов на роботу в спідниці.
«20 років тому я зазнав переслідувань та образ за свою сексуальну орієнтацію в середній школі, де я зараз працюю вчителем. Я хочу долучитися до справи студента Мікеля», ㅡ написав він.
Фото під хештегом #LaRopaNoTieneGénero #Одяг_не_має_гендеру
Згодом до цієї ініціативи долучилися й інші чоловіки-вчителі. Так, вчителі Мануель Ортега та Борха Веласкес розповіли, що на роботі їм доводилося чути, як учнів ображають через їх одяг.
Як пише El Pais, Ортега розповів, що чув як на адресу хлопчика у його класі лунали образи. Причина ㅡ він одягнув до школи кофтину з малюнками з манги. Після цього школяру довелося її зняти.
Чоловіки вирішили долучитися до ініціативи та почали вдягати на роботу спідниці. У квітні Веласкес опублікував фото в Twitter, зазначивши: «Школа, яка виховує повагу, різноманітність, спільну освіту та толерантність. Одягайся як хочеш! Ми приєднуємось до ініціативи».
Читайте також: «Це м’яка феміністична просвіта»: інтерв’ю зі школяркою, яка створила феміністичний щоденник
Учителі публікують фото під хештегом #LaRopaNoTieneGénero (Одяг не має гендеру). Таким чином вони сподіваються поширити думку про те, що кожна людина може одягатися згідно зі своїми смаками, а не статтю.
Це викликало значне обговорення в соціальних мережах, а користувачі пригадували інші випадку булінгу через зовнішній вигляд. Самі ж вчителі кажуть, що головна мета їхньої ініціативи показати, що слова також можуть ранити.