Повага
Image default
Статтi

«Жінки знервовані побутом, чоловіки — експерти»: Нацрада про рекламу на ТБ

Нацрада з питань телебачення та радіомовлення провела моніторинг рекламних роликів на дотримання гендерної рівності. Проаналізувавши 200 роликів на 27 каналах, регулятор відмічає гендерний дисбаланс.

Про це пише «Детектор медіа».

«Жінки знервовані побутом, а чоловіки виступають експертами», — каже член Нацради Максим Онопрієнко.

Основні гендерні ролі в рекламі на телебаченні відрізняються. Образ жінки – це, перш за все, сім’я, а чоловіка – кар’єра. Праця чоловіків подається як творча та керівна, а у жінок – обслуговувальна. У 57% випадків голос за кадром у рекламі — чоловічий, він сприймається як експертний.

Також, за словами голови Нацради Ольги Герасим’юк, у рекламі присутні лише молоді люди.

Але, зазначає регулятор, ці зауваги більше стосуються творців та творчинь реклами, аніж телеканалів.

«Нацрада продовжить аналізувати телевізійний ефір. Наступним етапом будуть програми власного виробництва телеканалів», — сказав Максим Онопрієнко.

Нагадаємо, згідно з моніторингом  «Інституту масової інформації» 78% журналістів та журналісток не стежать за балансом чоловіків і жінок у своїх матеріалах.

Тим часом, знайти експерток можна в базі Спитай жінку.

Раніше Нацрада представила методологію моніторингу гендерних питань на телебаченні. Методологію розробила соціологиня, гендерна дослідниця, кандидатка соціологічних наук, доцентка кафедри соціології НаУКМА Тамара Марценюк.

Дивіться також відеоблог Ани Море #шопосексизму про сексизм на українському телебаченні.

Схожі записи

На часі: до Ради подали законопроєкт про реєстровані цивільні партнерства

Чиє свято?

Із другорядної персонажки — у головну: «Гамнет» Меґґі О’Фаррелл як голос Енн Гетевей, а не Вільяма Шекспіра

Валерія Сергєєва