У Польщі школярка створила “магазин косметики”, в якому жертви домашнього насильства можуть повідомити про такі випадки під виглядом замовлення.
Про це пише польське видання The First News.
Жертви насильства можуть писати в особисті повідомлення «крамниці» у Facebook або на електронну адресу [email protected]. У відповідь засновниця «магазину» цікавиться самопочуттям жертви, а якщо отримає «замовлення» на косметику разом з адресою, то викликає туди поліцію.
Дівчина назвала магазин «Rumianki i bratki». На сторінці вона викладає фотографії косметики та спілкується завуальованою мовою. Одна із користувачок у коментарі до «товару» магазину написала: «Допомагає від синців і почервонінь. Раджу».
Школярка розповіла, що створила проєкт через побоювання після запровадження в Польщі карантину. У країні, за її словами, на 40% зросла кількість випадків домашнього насильства, а жертвам складніше звернутися по допомогу, оскільки вони часто перебувають в одному приміщенні із кривдником.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У пастці будинку: що потрібно знати про сплеск домашнього насильства під час карантину?
Як зазначає видання, від моменту виходу наживо 12 квітня сторінка Facebook залучила тисячі підписників і понад 40 людей звернулися до неї за допомогою.
Нагадаємо, раніше Повага писала, що Громадський Альянс “Політична дія жінок” разом з громадськими правозахисними та феміністичними організаціями звернувся до міністра внутрішніх справ Арсена Авакова з вимогою посилити реагування поліції на випадки домашнього насильства протягом карантину, запровадженого через поширення COVID19.
За інформацією Альянсу, жінки, які звертаються за допомогою до громадських організацій, повідомляють, що поліцейські, які приїжджають на виклики, часто схиляють жінок не писати заяви про насильство, відмовляються виносити термінові заборонні приписи, пояснюючи це карантином, а також вимикають нагрудні відеореєстратори під час спілкування.
Через це представники Альянсу припускають, що Нацполіція умисне викривлює чи замовчує інформацію щодо статистики із випадками домашнього насильства.
9 квітня запрацював чат-бот для протидії домашньому насильству під час карантину