Повага
  • Головна
  • Статтi
  • Реклама Gillette: підтримка жіночого руху чи кампанія проти чоловіків
Статтi

Реклама Gillette: підтримка жіночого руху чи кампанія проти чоловіків

Досить великий резонанс у соцмережах спричинив новий рекламний ролик компанії Gillette, який вийшов вранці цього понеділка. У півторахвилинному відео, що має назву «Ми віримо», відомий бренд закликає чоловіків змінюватися. Таким чином компанія підтримує рух #MeToo, який бореться за права жінок та проти сексуального насилля.

Ролик закликає чоловіків бути кращими, спонукати одне одного до відповідальності та не шукати виправдань своїй поганій поведінці.

– Ми можемо забезпечити позитивні зміни, які будуть важливі найближчими роками, – сказав президент Gillette Гарі Кумб у заяві про цю рекламу.

Відомий слоган компанії «Найкраще, що може мати чоловік», який вона використовувала протягом 30 років, замінили виразом «Найкраще, ким може стати чоловік».

У відео лунає запитання «Чи це найкраще, що може отримати чоловік?» і з’являються кадри булінгу, сексуальних домагань, сексистської та агресивної поведінки. Потім на противагу  цьому показують чоловіків, які запобігають таким вчинкам.

«Ми не можемо приховувати цього. Це відбувається занадто довго. Ми не можемо сміятися з цього, виправдовуючись, як раніше. Але щось остаточно змінилося. І повернення не буде. Тому що ми… Ми віримо в краще в чоловіках. Казати правильні речі. Робити правильно. Деякі вже роблять, але цього не достатньо. Тому що хлопчики, які на нас дивляться сьогодні, стануть чоловіками завтра», – йдеться у ролику.

Багато користувачів схвально оцінили зміни в комерційному відео, деякі ж обурилися й сказали, що віднині для них цей бренд «мертвий».

З’явилися сотні коментарів і відповідей на публікацію в Twitter і відео YouTube. Багато людей критикували тон оголошення, порівнюючи його з лекцією.

«Ця реклама жахлива, – сказав коментатор – Це зневажливе ставлення до чоловіків, реклама підтримує смішні стереотипи».

«Нас буквально атакують через те, щоб ми чоловіки», – сказав ще один користувач YouTube.

Деякі обіцяли бойкотувати бритви цього бренду.

«Я купую продукти Gillette протягом 55 років… Усе. Я розцінюю це, що більшість чоловіків – собаки…», – написав один із користувачів.

Одна з коментаторок вважає рекламу однобокою:

«Як жінка, я стверджую, що реклама дуже погана. Так, серед чоловіків є хулігани і переслідувачі, так само, як серед жінок, але це не означає, що потрібно засуджувати всіх чоловіків. Кожен з нас має протистояти залякуванню і переслідуванню, але культура ЗМІ і ця реклама, намагається радикально змінити чоловіків і диктувати їм у цілому, як поводитися. Більшість людей є гідними людьми. Мало хто виходить за межі цієї норми. Це стосується як чоловіків, так і жінок. Ми не приймаємо цю радикальну зміну людської культури. Вибачте».

Тим часом за три дні на YouTube ролик переглянули понад 15 мільйонів разів.

Зараз він має більше 350 тисяч уподобань та більше 750 тисяч дизлайків.

Відео створювало рекламне агентство Grey. Ролику передували дослідження й тестування протягом кількох місяців.

У компанії передбачали, що реклама спричинить дебати. За шквалом критики у соцмережах схоже, що їхні очікування справдилися.

– Ідея полягала в тому, щоб змусити людей думати, тому що ми віримо, що хороша реклама викликає здорові дебати, – прокоментували в Gillette. – Новий ролик продовжує наші зусилля з ініціювання діалогів на тему рівності. Ми серйозно ставимося до своєї ролі як одного з найбільших у світі рекламодавців, щоб використовувати голос як позитивну силу, спрямовану на хороші зміни в суспільстві.

Наталка Сіробаб

Схожі записи

Чому важливо ратифікувати Стамбульську конвенцію: думки нардепок та експертного середовища

Вір мені, я лікарка

«Нині баба править в домі». Як змінювалися образи жінок у радянських плакатах