Повага
Image default
Статтi

#КрашКава: як в Івано-Франківську дівчатам допомагають розпізнати токсичні стосунки

В Івано-Франківську розпочали «кавову інформаційну кампанію» про токсичні стосунки. Тепер у кав’ярнях, салонах краси та навіть кількох навчальних закладах продається #КрашКава, яка допоможе розпізнавати перші ознаки аб’юзу.

Проєкт реалізувала громадська організація «Д.О.М. 48.24».

«Як донести важливі речі, не вдаючись до повчання? Просто надрукувати влучні меседжі на паперових стаканчиках для кави! Ми знаємо, що саме за кавою у теплій компанії подруг хочеться поділитись як своїми радощами, так і проблемами.

Прочитані зі стаканчиків риторичні запитання «А хто це тобі пише?», «А хто це тобі лайкає фото?» скерують розмову у потрібному напрямку: а чи справді все гаразд у стосунках з твоїм крашем?! «Краш», до речі, не випадкове, а ключове слово комунікації з молодою аудиторією, бо саме так називають того чи ту, в кого закохані», — розповідає комунікаційна менеджерка проєкту Яна Стефанишин.

Кампанію підтримали багато кав’ярень та точок coffee to go в Івано-Франківську. За 3 тижні вже використано понад 10 тисяч брендованих стаканчиків.

Список закладів, де продається #КрашКава, ось ТУТ.

QR-код на стаканчику веде на сторінку в Instagram, де дівчатам розповідають про ключові шість ознак аб’юзу. А також дають поради, як бути, якщо ти все-таки виявила деякі проблеми у своїх стосунках. 

Читайте також: Як розпізнати тирана або аб’юзера у стосунках?

Кампанія #КрашКава — це не лише кава

У межах кампанії співачка ROMA та репер Крекер створили кліп «Не мовчи».

«Вдячна людям, які це організували, бо про це важливо говорити. Часто такі речі ми сприймаємо належно. Не розуміємо, чому так сталося. Саме так треба говорити з молоддю», — ділиться враженнями акторка Анна Кальянова.

Також у межах кампанії провели вже 20 лекцій про протидію насиллю для студенток та студентів.

«Супер. Підтримую, що потрібно говорити про таке. Все й справді починається з простого «А хто тобі пише?». Або з заборони на спілкування з друзями. Потім стає лише гірше», — коментує підписниця «Д.О.М. 48.24».

Організація також розігрує подарунки: психологічні консультації та фотосесії.

«Ми навчались, як розробити кампанію з протидії насильства в найкращих маркетологинь завдяки Празькому громадянському центру. І складність в тому, що це мало бути красиво: без синців і трешу, щоб не відлякати молодих дівчат», –  додає проєктна менеджерка організації Ольга Кукула.

Читайте також: Дати відсіч кривдникові: Психологиня розповіла, чим небезпечні аб’юзивні стосунки

Авторка фото: Яна Стефанишин
На фото: Анна Кальянова, Леся Журбіна, Діана Міщук

Схожі записи

«Чого ви кричите, ви ж жінка» та «дєвчьонкі-хохотушки»: колишні та нинішні нардепки про сексизм у стінах парламенту

Ірина Геращенко назвала нового прем’єр-міністра України сексистом

«Ми всі хочемо жити в країні, в якій немає розподілу на чоловічий і жіночий світ» – Олена Зеленська